29. 4. 2010

Windows 7 - první dojmy

V práci jsem reinstaloval počítač a při té příležitosti jsem přemigroval z Windows XP na Windows 7.

Dojmy mám zatim velmi pozitivní. Všechno nějak samo funguje. Síť, grafika, dva monitory, zvuk - vše řádně šlapalo hned po instalaci. Co si mi opravdu líbí je brutální rychlost startu, vypínaní, restartovaní, uspávání, probouzení.. prostě všeho, co nějak souvisí s ukončením respektive se započetím práce s počítačem. Zatímco v dva roky zachnívajících Windows XP jsem si během startu stihl v klidu uvařit čaj v naší pracovní "turbo" konvici, teď ani skoro nestihnu přemístit prst ze startovacího tlačítka mého PC zpět na levé tlačítko myši dřív než se Windows nastartují.

Další věc, která mě velmi potěšila je klavesová kombinace WIN + (SHIFT) + kurzorové šipky, které vam pomohou jednoduše dockovat okna na obrazovce nebo je přesouvat mezi monitory. O další přehmatávání mezi klávesnicí a myší méně. Hurá!

Jaké jsou vaše oblíbené vlastnosti?

Update 03.05.2010:
Problém s úvozovkami

Žádné komentáře:

Okomentovat